Szafy na akta niezbędne w biurze rachunkowym


Szafy na akta to podstawowe wyposażenia każdego biura. Ciężko sobie wyobrazić funkcjonowanie jakiejkolwiek placówki bez wydzielonego miejsca na przechowywanie dokumentów. Dlatego też szafy na akta cieszą się sporą popularnością. Istotne przy wyborze szaf jest rzeczywiste przeznaczenie.

Inną szafę powinno się wybrać jeśli przechowywane akta są tajne i nie powinny być dostępne dla wszystkich, a inną jeśli dokumentacja jest standardowa i może być przetwarzana przez wszystkich pracowników biura. Akta szczególnie tajne można trzymać w zamykanych szafach i komodach. Zabezpieczenia od standardowych blokujących wszystkie szuflady, po bardziej nowoczesne i wyszukane zamki elektryczne, wymagające kodowania.

Szafy na akta w zależności od potrzeb mogą być na prawdę duże, projektowane na wymiar ale też szeroko dostępne są mniejsze, nierzadko z możliwością przemieszczania się, tzw. kontenerki. Rynek szaf na akta jest naprawdę otwarty na nawet najbardziej wygórowane oczekiwania klientów. O wyborze szafy decyduje wachlarz potrzeb użytkowników i docelowe miejsce przechowywania oraz rodzaj archiwizowanych akt.

Szafy na akta posiadające szuflady można wzbogacić także o specjalistyczne przegródki na teczki czy też karty osobowe. System kartotekowy pozwala zarządzać aktami w sposób alfabetyczny lub numeryczny, co znacznie ułatwia późniejszą pracę.

Solidne szafy na akta znajdziesz tutaj: www.szafy-sejfy.pl/category/szafy-kartotekowe